Dimarts, 20 abril 2021 14:12

Sant Jordi 2021 amb Publicacions URV

Un any més Publicacions URV se suma a la celebració de la Diada del Llibre amb les darreres novetats editorials universitàries.

Entre les més de trenta novetats publicades en els darrers mesos, enguany volem destacar uns títols que són representatius tant de la investigació com de la tasca de transmissió de coneixements a la societat que du a terme la nostra Universitat. Comencem per la poesia Desideri Lombarte, Camins trescats, un recull imprescindible que vol apropar la veu del Matarranya als lectors de tot el món. Em lliga la beutat de cada flor és el títol de la poesia de Palmira Jaquetti que ha escollit Carme Oriol, el qual s'edita en el 125è aniversari del seu naixement. I Teatre popular, editat per Magí Sunyer, que ens presenta tres obres cabdals de Rossend Arús i Arderiu editades en el 125è aniversari de la biblioteca que porta el seu nom. En un àmbit més local destaquem Espais de la Batalla de l'Ebre al Priorat, Tothom odia el nostre poble. Història del rock al Vendrell i Baix Penedès, i Vallfogona il·lustrada, un passeig per Vallfogona de Riucorb de la mà de Domènec Corbella. També volem destacar Reset. Reflexiones antropológicas ante la pandemia de COVID-19, un volum coral que ens apropa als primers mesos de la pandèmia actual. Per acabar, volem recomanar-vos el volum Bref résumé de l'histoire de la Catalogne / La question de la Catalogne, d'Antoni Rovira i Virgili, una edició bilingüe en francès i català a cura de Elena de la Cruz Vergari i Josep Maria Roig Rosich.

A més a més us proposem visitar el canal youtube de Publicacions URV, en què les autores us presenten els llibres Cuina, teatre i modernitat i Medicamentos, cultura y sociedad. I també us animem a fullejar el nostre butlletí especial de notícies i novetats editorials de la Diada.

Activitats #SantJordi2021

Des de Publicacions URV volem que les activitats relacionades amb aquest Sant Jordi estiguin distribuïdes en diferents dies al llarg del mes. Us en fem cinc cèntims, i  us animem a participar en aquelles que vulgueu!

• Durant tot el mes a les xarxes socials de Publicacions us presentarem les diferents novetats que hem reservat expressament per aquest mes, estigueu atents no us les perdeu!

• 3 d'abril - Presentació del llibre Espais de la Batalla de l'Ebre al Priorat, a Falset

• 15 d'abril - Presentació del llibre Mi vida de Federico Urales, a Barcelona

• 21 d'abril - Presentació del llibre Em lliga la beutat de cada flor de Palmira Jaquetti, a Tarragona

• 24 d'abril - Presentació del llibre Espais de la Batalla de l'Ebre al Priorat, a la Torre de Fontaubella