Dimarts, 21 abril 2020 09:34

Sant Jordi 2020, una Diada virtual

Les mesures per frenar la pandèmia de la COVID-19 no permeten celebrar la Diada de Sant Jordi com és habitual: el proper 23 d’abril no hi haurà parades al carrer, ni presentacions i firmes de llibres ni els actes que s’organitzaven a la Universitat. No obstant això, des de Publicacions URV mantenim la celebració amb activitats durant la setmana que es poden seguir des de casa i també participar-hi activament a través de les xarxes socials amb el hashtag #SantJordiURV .

Fira de llibres amb els autors de Publicacions URV a Santjordigital.com

12 autores i autors de llibres i revistes editats pel segell editorial Publicacions URV, presenten la seva obra al web Santjordigital.com, que s’estrena avui per apropar la producció científica al públic. Al mateix web podeu llegir i descarregar-vos el butlletí de notícies editorials de Publicacions URV. Però sobretot us convidem a acostar-vos i escoltar a totes les autores de Publicacions URV que han participat de la fira:

Albert Irigoyen – revista Comunicació Educativa

Ángeles de la Fuente – Una història de dones en lluita

Antoniu Llort – El pájaro está en el nido

Carme Oriol – revista Estudis de Literatura Oral Popular

Elisa Alegre-Agís - Autoetnografías (I)

Emili Samper – Història de la literatura popular catalana

Ismael Apud Peláez- Ayahuasca: Between Cognition and Culture

Jaume Camps – La Revolució que havia de canviar el món

Josep Barceló – Imago Civitatis

Magí Sunyer - Rossend Arús i Arderiu. Teatre complet I

Ruth Troyano – Maria Sangenís & Xavi Garcia, de la col·lecció Retrats de vi

Sam Fernández-Garrido - Autoetnografías (II)

Tots els llibres es poden descarregar lliurement en format digital, des de casa, ja que són obres en accés obert. Però si per celebrar aquest Sant Jordi com cal voleu llegir-los en format paper i donar suport als llibreters, us recordem que sempre podeu comprar-los a la plataforma Libelista, a Unebook, o bé directament a la vostra llibreria de confiança.

Defensa de la democràcia / In defence of democracy, regal per als seguidors de les xarxes

A més a més, Publicacions URV ha engegat una promoció de Sant Jordi, que obsequiarà amb un exemplar en paper del llibre Defensa de la democràcia / In defence of democracy, un volum bilingüe amb quatre articles escrits per Antoni Rovira i Virgili editats amb l’objectiu de difondre el pensament i la figura de la persona que dóna nom a la Universitat. Per participar-hi cal seguir el compte de Twitter de Publicacions URV i fer un retuit a la promoció. Els guanyadors podran recollir el seu exemplar en qualsevol dels campus a partir del mes de setembre.

Contacontes el 23 d’abril a les 11 h a les xarxes socials: L’Escola Xocolatina

La professora del Departament de Pedagogia, Conxa Torres, mostrarà aquest dijous 23 d’abril a les xarxes socials la seva faceta de contacontes. Transportarà el públic fins a lEscola Xocolatina, un centre ben peculiar on la protagonista, la Tina, hi aprèn història i química tot olorant, analitzant i menjant xocolata. El llibre és una coedició entre Publicacions URV i l'editorial Piscina un petit oceà, amb text de Joana Raspall i il·lustracions d'Armand. El contacontes de L’Escola Xocolatina es publicarà simultàniament a les 11h al comptes de la Universitat Rovira i Virgili, @universitatURV, d’Instagram, YouTube, Twitter i Facebook.

Llegir 2866 vegades Darrera modificació el Dimarts, 21 abril 2020 13:51