Dimecres, 17 abril 2013 11:13

Presentació del llibre "Martí i Franquès, l'home que mirava l'aire"

El proper dilluns 22 d’abril, a les 13 h, tindrà lloc la presentació del llibre Martí i Franquès, l'home que mirava l'aire, de Josep Grau Bové.

La presentació anirà a càrrec del Dr. Josep Bonet, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química. L’acte comptarà amb la presència de la Dra. Maria Bargalló, vicerectora d’Estudiants i Comunitat Universitària, i de Josep Grau Bové, autor del l’obra.

Tot seguit de la presentació, es durà a terme l’entrega dels premis als estudiants guanyadors del concurs d’idees per al disseny de la carpeta de la Universitat.

L’acte tindrà lloc el dilluns 22 d’abril, a les 13 h, a la Sala de Graus de l’ETSEQ del Campus Sescelades (av. Països Catalans, 26 · Tarragona).

Descarrega el llibre Download the ebook

Llegir 5183 vegades Darrera modificació el Dimarts, 19 Gener 2016 10:08