Dimecres, 17 Novembre 2010 09:46

La ciència, a la teva biblioteca

Publicacions URV participa a la Setmana de la Ciència

Amb este títol, La ciència, a la teva biblioteca, Publicacions URV participa a la Setmana de la Ciència d’enguany.

I és que a l’estand de Publicacions, organitzat conjuntament amb els llibreters de Tarragona, no només s’hi poden trobar, fullejar i comprar tota classe de llibres de divulgació científica i universitaris en català, sinó que a més a més hi ha un lot de quinze llibres exposat. I un lot d’estos llibres (entre els quals es troba Garantia de qualitat docentDesenvolupament sostenibleArt i societat) el farem arribar a cadascun dels centres d’ensenyament de secundària que han visitat la Fira, de manera gratuïta. És una acció amb la que pretenem acostar els llibres de ciència a les biblioteques dels instituts, de tal manera que els professors i els alumnes els puguen conèixer i consultar. I com que esta acció la volem continuar els propers anys, la nostra intenció és nodrir les biblioteques dels centres periòdicament amb uns llibres que, difícilment, acabarien formant part del seu fons bibliogràfic.

Per acabar us deixem amb les diapositives que estem passant al nostre estand, que són unes pinzellades de la història del llibre i de la seua evolució al llarg dels temps.

Enllaços relacionats:

Setmana de la Ciència

Història del llibre i de la seua evolució

Llegir 3945 vegades Darrera modificació el Dimarts, 19 Gener 2016 10:30