Divendres, 01 Gener 2021 09:47

La revista Estudis de Literatura Oral Popular s’incorpora a Scopus

La revista Estudis de Literatura Oral Popular / Studies in Oral Folk Literature, editada per Publicacions URV i impulsada des de l’Arxiu de Folklore del Departament de Filologia Catalana de la URV, ha estat acceptada per ser inclosa a la base de dades bibliogràfica SCOPUS. El Content Selection & Advisory Board (CSAB) d’SCOPUS ha avaluat la revista i ha decidit la seva inclusió en aquesta reconeguda base de dades de cites i resums de bibliografia d’Elsevier.

Els revisors han destacat, sobretot, l’organització, la política editorial i el gran potencial de la revista. També han fet esment dels articles científicament sòlids i rellevants per a un públic acadèmic o professional i internacional en el camp de la literatura oral popular. En els propers mesos, des de Scopus i Publicacions URV es duran a terme els processos pertinents per formalitzar la inclusió de la revista en aquesta base de dades, moment en el qual ja hi apareixerà.

Entre altres índexs i bases de dades de revistes científiques, la revista ja estava inclosa a CARHUS+2018 ERIH PLUS (European Reference Index for the Humanities and Social Sciences); Directory of Open Access Journal-DOAJ, Latindex-Catálogo, ISOC – Ciencias Sociales y Humanidades, REDIB – Red Iberoamericana de Innovación y Conocimiento Científico, Fuente Académica Plus, MLA-Modern Language Association Database, CIRC-Classificació Integrada de Revistes Científiques, i OpenFolklore.

Estudis de Literatura Oral Popular / Studies in Oral Folk Literature és una publicació anual editada per Publicacions de la Universitat Rovira i Virgili. Dirigida per Carme Oriol, i amb una direcció honorífica de Josep M. Pujol, acull treballs sobre literatura oral popular que segueixen els processos d’avaluació i revisió que corresponen a una publicació acadèmica de rigor. El seu Consell de Redacció està integrat per Jaume Ayats i Abeyà (Universitat Autònoma de Barcelona), Sandra Boto (Centro de Investigação em Artes e Comunicação – CIAC, Faro), Carlos González Sanz (Archivo Pirenaico de Patrimonio Oral), Emmanouela Katrinaki (Hellenic Folklore Society), Emili Samper Prunera i Magí Sunyer Molné (Departament de Filologia Catalana de la URV).

Carme Oriol presenta la revista

Accediu als articles de la revista

Llegir 3435 vegades Darrera modificació el Dijous, 22 abril 2021 18:43