Pla Estratègic de Docència

La formació de les persones és, juntament amb la generació de coneixement, la principal raó de ser de la Universitat Rovira i Virgili. La capacitat per adaptar-nos al canvi ha de ser un element inherent de la manera de fer de la Universitat. Aquesta esdevé una necessitat especialment important quan la societat exigeix respostes diferents a nous reptes que des de la URV cal saber afrontar. De la mateixa manera, hem d’exercir la responsabilitat del lideratge social i intel·lectual que ha de caracteritzar les institucions de formació superior. Del desplegament progressiu del Pla Estratègic de Docència de la URV se n’ha de derivar la implantació d’un model de docència de qualitat reconeguda, en el qual tothom (alumnes, professors i gestors) estigui identificat i treballi en col·laboració per assolir els reptes que es determinin.

• Autor: Claustre de la URV
  • Any de publicació: 2010
  • Col·lecció: Universitat Rovira i Virgili, 10, 2a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • ISBN: 978-84-8424-148-5
  • Llengua: Català i castellà

Pla Estratègic de Docència

• Autor Claustre de la URV
  • Any de publicació 2010
  • Col·lecció Universitat Rovira i Virgili, 10, 2a ed.
  • Mida 17x24 cm
  • ISBN 978-84-8424-148-5