La victòria de Pompeu Fabra

Antoni Rovira i Virgili es va adherir de manera incondicional a les propostes ortogràfiques i gramaticals de Pompeu Fabra quan aquestes propostes encara no tenien suport institucional. No va ser, doncs, una incorporació a un programa que ja hagués triomfat socialment i políticament. Aquest llibre, que aplega els articles i textos que, al llarg de la seva vida, Rovira i Virgili va dedicar a Pompeu Fabra, ens proporciona les claus polítiques i ideològiques que van conduir Rovira a descobrir que seguir el camí que traçava Pompeu Fabra era seguir el camí de la dignificació i la modernització de la llengua catalana.

Compra el llibre en paper

Compra el llibre digital

• Autor: Antoni Rovira i Virgili. Introducció i edició de Jordi Ginebra i Marina Mallafrè
  • Any de publicació: 2018