L'avaluació de les polítiques públiques de foment de la innovació a Catalunya

Des de la restauració de la Generalitat de Catalunya, l’any 1978, les polítiques científiques i tecnològiques de Catalunya s’han traçat a través d’una sèrie de plans de recerca i d’innovació pluriennals. L’objectiu principal d’aquests plans sempre ha estat crear una base sòlida d’empreses innovadores que reverteixi en el benestar de la població. En les darreres dècades, el camí recorregut a Catalunya ha estat considerable. Aquest llibre presenta per primer cop l’impacte de les polítiques de foment de l’R+D i la innovació sobre el teixit empresarial català. Si bé els exercicis d’avaluació de les polítiques publiques són una pràctica habitual als països anglosaxons, cada vegada són més les economies que calibren el resultat de les seves polítiques científiques i tecnològiques. Aquesta publicació presenta els arguments a favor d’avaluar els impactes de les polítiques de foment de l’R+D i ofereix els resultats obtinguts per a quatre programes d’ajuts als projectes d’R+D de les pimes catalanes.

• Autor: Diversos autors. A cura d'Agustí Segarra Blasco
  • Any de publicació: 2014
  • Col·lecció: Universitat Rovira i Virgili, 66, 1a ed.
  • Mida: 17 x 24 cm
  • ISBN: 978-84-8424-353-3

L'avaluació de les polítiques públiques de foment de la innovació a Catalunya

• Autor Diversos autors. A cura d'Agustí Segarra Blasco
  • Any de publicació 2014
  • Col·lecció Universitat Rovira i Virgili, 66, 1a ed.
  • Mida 17 x 24 cm
  • ISBN 978-84-8424-353-3