Desenvolupament sostenible

És sostenible el nostre desenvolupament? Aquest llibre intenta respondre aquesta pregunta, al mateix temps que planteja una sèrie d’interrogants perquè el lector reflexioni i extregui les seves pròpies conclusions a partir de l’anàlisi de la informació que hi apareix, acompanyada d’una notable presència de figures i quadres amb dades.

El desenvolupament econòmic de les societats es sustenta gràcies a una sèrie d’activitats humanes que generen riquesa, però també provoquen impactes ambientals en utilitzar un important contingent de recursos naturals, molts dels quals no es poden renovar i estan en vies d’esgotament. El veritable desenvolupament s’ha de fonamentar tant en la viabilitat econòmica com en la protecció del medi ambient i en l’equitat social. Només així es podrà dir que el nostre desenvolupament és sostenible, d’acord amb la definició que apareix a l’informe Brundtland: “desenvolupament que atengui les necessitats del present sense comprometre la capacitat de les generacions futures d’atendre les seves pròpies necessitats”.

Enllaç a Google Books

• Autor: Òscar Saladié i Josep Oliveras
  • Any de publicació: 2010
  • Col·lecció: Universitat Rovira i Virgili, 31, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • ISBN: 978-84-8424-173-7

Desenvolupament sostenible

• Autor Òscar Saladié i Josep Oliveras
  • Any de publicació 2010
  • Col·lecció Universitat Rovira i Virgili, 31, 1a ed.
  • Mida 17x24 cm
  • ISBN 978-84-8424-173-7