La internacionalització de les universitats

La internacionalització de les universitats en aquest moment històric que vivim no és un objectiu per si mateix: és la conseqüència lògica, ineludible, del procés d’harmonització de les titulacions a Europa. Les IV Jornades d’Innovació Docent a la URV han significat una important reflexió sobre aquest tema i la relació amb la imprescindible renovació de les metodologies educatives en el marc del procés de convergència a l’EEES. Posem a disposició de tota la comunitat universitària i a altres persones interessades el recull de les aportacions presentades en aquestes Jornades, per estendre la reflexió i impulsar les actituds proactives del professorat.

Compra el llibre

• Autor: Diversos autors. Edició a cura d'Àngel-Pio González Soto i Manuel Fandos Garrido
  • Any de publicació: 2009
  • Col·lecció: Universitat Rovira i Virgili, 24, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica