Educació en valors, actituds personals i ètica professional en el marc de l'espai europeu d'educació superior

Cada vegada més universitats estan preocupades per incloure en el seu ensenyament la formació en ètica professional, actituds i valors, dins una concepció de formació integral de l'alumnat, per tal que pugui actuar com a agent de canvi en la seva comunitat. Amb aquest llibre es pretén poder facilitar que l'alumnat incorpori i integri en el seu fer professional i en la seva vida valors com la tolerància, la justícia, la solidaritat o l'empatia; sigui capaç de treballar en equip, conviure i cooperar des del respecte amb altres persones; sigui responsable, i manifesti un comportament ètic.

Compra el llibre

Enllaç a Google Books

• Autor: Diversos autors. Coordinació de Misericòrdia Camps
  • Any de publicació: 2009
  • Col·lecció: Recerca, 12, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica