Aspectes psicosocials de la qualitat de vida laboral en el sector hoteler

Les organitzacions de serveis treballen cada vegada més per aconseguir la gestió saludable dels seus recursos humans, per tractar així d'evitar que es produeixin repercussions negatives sobre la qualitat dels serveis que ofereixen.

Si una organització actua sobre el comportament absentista, mitjançant estratègies de registre o mecanismes de control, influirà directament sobre la qualitat del producte que ofereix o el servei que presta.

Compra el llibre

Enllaç a Google Books

 

Informació addicional

  • Autor: Diversos autors. A cura de Jordi Tous Pallarès
  • Any de publicació: 2011
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció: Recerca, 18, 1a ed.
  • Pàgines: 184
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica
  • ISBN: 978-84-8424-180-5
  • Preu: 12,5 €
  • Llengua: Català
Llegir 9563 vegades

Cerca a la web

Notícies