La URV cap a l'EEES / La URV hacia el EEES

Aquest document pretén descriure la metodologia de treball utilitzada per a la incorporació de les directrius i la filosofia del procés de convergència europea a les diferents titulacions de la Universitat Rovira i Virgili (URV a partir d’ara).Aquest procés intern s’integra dins un conjunt d’accions definides al Pla Estratègic de Docència que la URV va aprovar al novembre del 2003. Aquest pla està orientat a aconseguir la millora de la qualitat docent, per proporcionar titulats competents en la societat del coneixement en un context global.Es presenta un breu recorregut per les estratègies institucionals que han impulsat el procés i, com a eix central del document, es descriu la metodologia de treball per desenvolupar projectes formatius de titulació en sintonia amb l'EEES, i, finalment, es detalla l'estat d'aquest procés d'adaptació a la URV.

Compra el llibre

Informació addicional

• Autor: Jose Maria Cela i Mercè Gisbert
  • Any de publicació: 2010
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció: Docència, 2, 1a ed.
  • Pàgines: 118
  • Mida: 20x20 cm