Guia per a la gestió col·laborativa de la medicació en salut mental

La Guia per a la gestió col·laborativa de la medicació en salut mental és una eina de treball que busca facilitar un espai de reflexió i diàleg sobre el paper que la medicació psiquiàtrica té en la vida de les persones. El seu contingut ha estat elaborat per persones que han experimentat problemes de salut mental, així com també familiars, cuidadors i cuidadores, professionals de l’àmbit de la salut mental i investigadors i investigadores.

Compra el llibre en paper

Compra el Quadern de Treball en paper

Descarrega el llibre digital

----------------------------------

La Guía para la gestión colaborativa de la medicación en salud mental es una herramienta de trabajo que busca facilitar un espacio de reflexión y diálogo acerca del papel que la medicación psiquiátrica tiene en la vida de las personas. Su contenido ha sido elaborado por personas que han experimentado problemas de salud mental así como familiares, cuidadoras/es, profesionales del ámbito de la salud mental e investigadores/as.

Compra el libro en papel

Compra el Cuaderno de Trabajo en papel

Descarga el libro digital

----------------------------------

The CMM Guide is designed to open up a space for reflection and dialogue on the role psychiatric medication plays in people’s lives. It was written by people who have experienced mental health problems, their family members and care givers, and mental health professionals and researchers. The CMM Guide starts by recognizing the rights of people with a mental health diagnosis, and advocates for their position as coprotagonists in care processes.

Dowload de digital book

• Autor: Diversos autors