Els nostres homes del diumenge

Els inicis del cinema als pobles de la Conca de Barberà

Quan es va fer la primera projecció de cinema a la Conca de Barberà? Quines sales hi havia a començament de segle a cada poble de la comarca? La pel·lícula més antiga rodada a la Conca, de quan és? Teniu a les mans la resposta a aquestes i altres preguntes sobre els primers quaranta anys de cinema a la Conca de Barberà. Un art, el de la cinematografia, que des que arribà a la nostra comarca va captivar els seus habitants. En aquestes pàgines trobareu la història dels locals, els projeccionistes, els empresaris i els espectadors que configuren aquesta part de la nostra memòria col·lectiva. Descobriu aquests homes del diumenge que van fer gaudir els nostres avantpassats.

[En premsa.]

• Autor: Pedro Nogales Cárdenas, Alexandre Rebollo Sánchez, José Carlos Suárez Fernández
  • Any de publicació: 2018
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili & Consell Comarcal de la Conca de Barberà